04 d’octubre 2009

Ravalejant!

Sí, ravalejant perquè he trobat un pis en ple raval palermità! És a un carrer que uneix la uni amb la zona de copes, i estic just al mig! A 10min de cada extrem! Primer pis d'un antic palau nobelesc, petit però ben distribuit, habitació amb balconet al carrer, i dos companys sicilians: l'Alessio i el Giovanni.
Pel que m'ha explicat l'Alessio aquesta zona és altament segura, a diferència de barris més "bonics", nous i cars, doncs algunes families s'encarreguen de que no passi res (ostres tu!).

Bue, aquesta és la meva adreça per si a algú se li passa pel cap enviar-me alguna coseta:

Via Porta di Castro 187, DiFonzo
90134 Palermo, Italia


Canviant un poc de tema...
Ahir vam anar a fer un poc de turisme amb el Mimmo (un col·lega de la uni, que m'ha acollit aquests dies). Va ser una visita light, d'aquelles de "tindrem temps per veure-ho tot", però el poc que vaig veure... wow. Enveja els hauria de donar a les nostres esglésies! En tinc una barroca aquí a prop de casa, acabada de restaurar que és absolutament impressionant. No hi ha un sol tros de paret lliure i llis, tota de marbre esculpit... La ciutat és un no parar de barreja d'èpoques i cultures. Vam veure també una altra església que no s'havia vist perjudicada per les ampliacions i reformes: el creuer romànic, la nau renaixentista, l'absis barroc, fins i tot una columna amb escrits religiosos àrabs i capitell corinti. Increïble! Em vaig passar la meitat de la tarda amb la boca oberta!

I la gran novetat: ja tinc horaris! Tot i que sembli increïble han sortit a una setmana de començar classes, i encara poden canviar... aquesta setmana anirem a parlar amb el nostre coordinador per veure què fem i todo eso. De moment ja sé que projectes ho tinc divendres d'11 del matí a 18:30! (amb una horeta per dinar)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada