18 de febrer 2010

Retorn a l'adolescència...

Perquè després de passar-se tot el dia tancat a casa fent maqueta, en companyia del Jose que crec que estudiava alguna cosa sobre fetges o ronyons, ve de gust baixar a Ballarò a fer una birreta, no? Total, ara mateix fa fàstic està tancat a casa, tornem a tenir el scirocco aquí, la temperatura ha pujat 10º tot de cop, d'un dia per l'altre, fa solet i em passo el dia amb la finestra oberta... I poder sortir de casa a la nit sense la jaqueta és un plaer! Així que cap a Ballarò falta gent! Però només una birreta, eh? que demà toca llevar-se d'hora per acabar la maqueta, que el divendres tinc l'última correcció...
El problema és que molts ens hem acostumat ja a la manera de fer siciliana, i el Paco, la Saraluz, la Elsa i la Leonie, amb qui havíem quedat, van trigar encara un parell d'hores a arribar... Entretant, asseguts al carrer sobre caixes de cervesa Forst, vaig retrobar tota la "panda" espanyola amb qui no solc anar, i vaig conèixer alguns dels nous erasmus. És curiós, això, que uns estan marxant, altres arribant, i veiem en els nous aquella espurna als ulls de "ostres, què fort, ja sóc aquí" que teniem nosaltres quan vam arribar. És ben bonic!
I bueno, coses que passen, la colla va trigar tant en arribar que per quan per fi van aparèixer jo i el Jose ja ens havíem "pimplat" un parell de cerveses i anàvem un poc brilla (llegit "bril·la", paraula italiana preciosa per dir "amb el puntillo"), i anar cap a Candelai, on hi havia una festa al 30&lode, el nostre local habitual, ens va semblar una idea magnífica (mmm... crec que inclús la vaig proposar jo...).
Al local vam passar de la cervesa a la birra amb sambuca (mira, ara escriuré un post amb les begudes curioses palermitanes!), cosa que mai augura un bon final de nit, vam estar ballant reggae per hores, amb la gent de sempre (sempre som els de sempre, quan hi ha reggae...), i vam acabar tornant a casa amb la Saraluz, la Leonie i la Elsa, cotillejant els fets nocturns...

[Carnestoltes al 30&lode, dissabte passat!]

El problema d'anar quatre noies soles per Palermo a les tantes de la matinada és que se t'enganxen moscardons que no hi ha manera que entenguin que no hi vols res. Plastes! Mentre intentàvem treure'ns-els de sobre a base d'absoluta indiferència va passar un cotxe fent escàndol, on anaven els dj's que havien punxat aquella nit. Sense pensar-nos-ho dues vegades vam saltar dins dels cotxe, totes quatre, sense demanar permís! Au, nem cap a casa del Lupen! A menjar entrepans de pa bimbo i arreglar el món, discutint lo retrògrads que són els sicilians (i hi estaven d'acord, evidentment), parlant de tatuatges, sexe, de la sessió de la nit... Genial! I quan en vam sortir resulta que ja era de dia...

Ostres, i jo que havia baixat només a fer una birra...


De fotos no n'hi ha de noves, últimament tinc la càmera bastant oblidada, però segueixo dibuixant! Clica aquí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada