28 de febrer 2010

va de números: un 30, 1 nova companya i 25ºC.


Bue, a poc a poquet però sembla que això avança! Divendres vaig fer el meu primer exàmen: Teoria e tecniche del restauro. Em vaig passar tota la setmana tancada a la biblioteca estudiant un temari impossible d'estudiar en una setmana (tenint en compte que haig d'estudiar en italià...), perquè la profe no ens va dir què haviem d'estudiar fins una setmana abans. Per sort èrem tres els erasmus, i just els únics que voliem fer l'exàmen en primera convocatòria (dónen dos dies i pots escollir), així que vam fer un exàmen tranquilet i conjunt. Aquí quasi tots els exàmens són orals!! Mooolt raro... però gràcies a això els profes es poden patillar les notes i posar-nos coses com un... 30 sobre 30! per un exàmen de pena, la veritat... jajaja! Nota d'erasmus. El meu primer 10 a la carrera. I una assignatura menys!

I el divendres vaig tenir una altra felicitat: em van donar la meva nova companya d'habitació, la Sciro, una gateta tota negreta maquíssima! Ens estem fent bones amigues, tot i que estigui una mica boja i es dediqui a pixar-se al meu llit... Algú sap com se'ls acostuma a que pixin a la caixa de terra?? Estic farta de canviar i rentar llençols...
[La Sciro en ple miol... m'està fent embogir, tant miolar!]

I la tercera i última alegria també va arribar divendres: LA PRIMAVERA!! Sí, a Palermo ja ha arribat la primavera. Va ser bastant curiós perquè just fins dijous vam tenir scirocco, però de cop el calor era diferent... com menys reconcentrat... més uniforme... Així que per fi ens podem treure les jaquetes i guardar els paraigües, que ja tocava, amb dos mesos plovent sense parar ja en teniem prou! I ara es pot anar pel carrer només amb una camisa de maniga llarga sobre la samarreta, brilla un sol al·lucinant i la ciutat sembla haver canviat de color. Quina alegria!
I avui encara ha sigut pitjor, que a la primavera s'hi ha sumat el scirocco de nou. El que era una alegria a l'hivern en breu serà dur: avui estàvem a més de 25ºC, he sortit al carrer en samarreta de tirants!!
[El Foro Italico, el que seria el nostre Parc de la Ciutadella, que avui estava ben ple de gent!]

Així que au, comenceu a mirar vols que aquí s'hi està de conya!



1 comentari:

  1. Aquí em tens publican-te!!! ;) no t'enfadiiiiis!! jejeje el tema de les pestanyes del meu blog és una xorrada... és simplement fer "pagines noves" (que ho pots fer des de la mateixa pagina des d'on "edites els missatges del teu blog". Hi ha un lick que posa "crear pàgina nova". Un cop tens la pàgina, si vas a "disseny" pots modificar la barra del menú, etc... ;) a que mola¿?!!! jajaja

    Wenu wapissima, tot bé¿?¿!!

    ResponElimina