30 de gener 2010

Vita da Erasmus... (07 a 09)


I els últims. Com sempre, totes les vinyetes i més al feisbuc, clicant aquí!

Vida d'Erasmus... (07)
1a classe. ...blabla i l'edifici blabla bla blabla...
2a classe. ...bla el mur es blabla i aquest carrer bla...
3a classe. ...us heu de fixar bla de l'arc que és bla...
4a classe. ...i aquesta magnífica volta de l'esglèsia de...

(LaRínxol i els primers dies de classe... que no s'empanava de res...)

Vida d'Erasmus... (08)
Dimecres.
Dijous.
Dissabte. - Vaig a l'habitació.
- Mmm... Aquesta no és la meva casa, no?

Vida d'Erasmus... (09)
1. - Bon dia, he oblidat el meu bitllet, podries entrar al meu mail i imprimir-lo, si us plau?
- El check-in són 40€.
- Què??
2. Després d'Europcar, Hertz, etc, que no tenen internet...
- Bon dia, he oblidat el blablabla...
- Cap problema!
- Yuhuuu!
3. Filtre de seguretat.
- Tot en una sola maleta, senyoreta.
- Allò és un bany?
(Motxilla per tres setmanes...).
4. 5min més tard...

2 comentaris:

  1. Nadine m'agrada moltmolt això de la Rínxol, que lo sepas. A lo arròs covat, una mica, però tu tens la patent ;)
    Per cert, no entenc això de les rattles negres i blanques que dius que t'apareixen quan llegeixes el meu blog... pazzo!
    besoncillos!

    ResponElimina
  2. juajuas, quin compliment més guay, que m'igualis a arròs covat! quin honor!
    lo de les ratlles és pq com és text blanc sobre fons negre se'm queda gravat a la retina i quan miro a un altre costat encara ho veig... prova-ho, llegeix una de les teves entrades senceres i després mira una paret!
    bacioneee!

    ResponElimina