27 de març 2010

Sciro al parc!


Ahir (i també avui) feia un dia massa fantàstic per quedar-se a casa. Així que vaig acabar ràpid la feina de projectes, vaig ficar al Sciro al transportin i me'n vaig anar cap al foro italico, aprofitant que sent divendres hi hauria poca gent i el gat no es posaria massa nerviós. Al principi vam tenir una mica de conflicte, perquè li va encantar la vida selvatge i es volia ficar tota l'estona sota uns matorrals plens de merda i d'on no el podia treure. I quan l'aguantava fora es posava histèric! Al final vam canviar de lloc i ens vam posar al costat d'uns altres matorrals més petits, sota els que no podia anar molt lluny, i va anar genial! Vam muntar el picnic a uns 5m dels matorrals, i el gat es dedicava a anar-hi i tornar-ne quan volia, sense allunyar-se mai molt. Inclús vaig aconseguir que em seguís un poc caminant!
Vam acabar el dia a l'Anomalia, un centre social okupat on estem construïnt una pared d'escalada (ja que on anàvem està tancat des de nadal i no n'hi ha un altre), amb el Sciro tot tranquilet, d'exploració o descansant a la caixa, i tornant cap a casa es va quedar completament roque al transportin, sense donar la tabarra com sempre!
La veritat és que vam arribar els dos petadíssims a casa, ens vam tirar al llit 5min i ens vam quedar adormits al moment... al final ni tant sols vaig sortir!

1 comentari:

  1. jejeje no et sentis malament!!! la veritat és que si que actualitzo massa.... però hi han coses que vull que em quedin guardades... així que el blog s'ha mig convertit en un diari... i soc conscient que és un pal anar-lo seguint!!! jejeje però wenu, amb que entris de tant en tani, em conformo!! ;)

    Un petonas enorme!!!

    ResponElimina