24 de març 2010

Gelat...


Avui tenia classe d'història de 8:30 a 10:10, i després cap a casa. Els dimecres són duríssims, costa aixecar-se per una sola classe de poc més d'hora i mitja, i a primera hora! Però s'hi ha d'anar, que el profe és boníssim, realment molt bo, interessantíssim tot el que explica, tot i que sigui més a l'estil compo (saltant endavant i enrere en el temps, centrant-se en només una cosa de cada època... del pal). A més que no segueix un llibre ni res... I que vaig amb gent de 2n i no conec ningú que em pugui deixar els apunts si falto... Així que a les 8:30 plantada a la uni!
Quan tornava cap a casa, a mig matí, m'ha donat per parar-me a una gelateria que sempre em crida l'atenció, i m'he menjat un gelat de canyella i kinder bueno. Aquí no s'acaben mai els gustos per provar! A més són baratíssims: 1,60€ el cono amb dos boles, que no són boles, és amb la pala i carregant-lo bé! Quina felicitat...


Per cert! He afegit un parell de pestanyes al blog, una amb el text que tenia abans aquí a dalt i l'altra amb totes les vinyetes de Vita da Erasmus..., que mantindré actualitzat!

1 comentari:

  1. jejejeje mooolt bé això de les pestanyes!! veus com era fàcil¿?¿ ;)

    Els gelats, per aquí també son del pal els teus (totes les gelateris de bsas son italianes... ja saps!) i tb van amb la "pala"... jejeje

    una abraçada mooolt forta i ara ets tu... a veure quan comentes algo del que explico!! ;)

    ResponElimina