05 de novembre 2009

Vita da Erasmus... (01 i 02)

Bueno, aquí la història de l'origen d'aquestes tires, que us aniran arribant per tots costats... jujuju...
Un dels primers dies que era aquí vaig conèixer a un xicot, en Vito, un d'aquests cul-inquiets que està sempre ficat en tot. Ens va estar ajudant al Fer i a mi a escollir les assignatures (fa arquitectura), i ens va parlar d'un projecte que estava engegant a l'escola: una publicació per parlar de la uni, de l'arquitectura, de les coses que no funcionen, de les que sí... un poc de tot (vamos, quelcom així com la nostra estimada Diagonal). La broma és que els atreia bastant un rollo internacional, amb contacte amb altres països i així, i ens van demanar als erasmus que col·laboréssim escrivint alguna cosa: la nostra primera impressió de la ciutat, de l'escola, comparar-la críticament amb la nostra... Al principi vaig passar una mica, eren masses coses noves per poder-les plasmar en unes paraules! Els demés es van emocionar bastant i inclús quedaven per discutir del tema, van acabar sortint alguns dibuixets i algun escrit bastant guapos, que al final a la revisteta (un DinA3 plegat en plan guay) van quedar bastant en segon pla per falta d'espai. La cosa em va deixar mig inquieta, per això, perquè suposava l'excusa per tornar a escriure quelcom des de dins, cosa que fa la tira que no faig i enyoro, però em mancava bastant la inspiració... volia centrar-me en algo, no només en "qué me parece Palermo", que és un concepte com massa gran. Al final, en una classe altament avorrida vaig escriure un petit diàleg anecdòtic, coses que em venien al cap que m'havien passat, i que s'han trobat tots els erasmus i que potser la gent d'aquí no se n'adona perquè és quelcom normal per ells. No s'acabava d'entendre, així que ho vaig dibuixar...
I aquí en teniu el resultat! M'han acabat sortint tota una sèrie de "tires còmiques", que augmenten hora rere hora... us deixo les dues primeres, les que tinc acabades de moment!
Aclarir que tot i que no totes són completament fidels a la realitat s'hi basen completament. Que les escric en l'idioma en que han sigut viscudes. I que podeu trobar a LaRínxol i totes les tires al feisbuc!

Disfruteu-les!

Vida d'Erasmus...
1. Primer dia al bar de la uni...
2. - Com es diu això? - i això? - i això altre? - (non entenen res).
3. - Noies, només heu de demanar un "pezzo"...
4. Hem descobert un nou món: els "pezzi"!
[aclariment: se li diu "pezzo" a totes les pastes salades, en plan bollo amb frankfurt o pernil i formatge... n'hi ha mil diferents i estan boníssimes!]












Vida d'Erasmus...
1. Divendres, casa d'un erasmus. - Guapa, la festa!
2. Dissabte, aniversari d'una siciliana. - I de qui és el cumpleanys? - Ni idea...
3. Dimarts, festa d'algú. - ...i les classes d'italià...
4. Dijous, casa de... a saber qui! - No tens com un dejà-vu? - Crec que si...

2 comentaris:

  1. jejejeje segueix fent tires!! que molen!! ;)

    ResponElimina
  2. i per cert... al teu calendari posa que estas de vacances¿?¿?¿?¿?¿ vacances de què¿?¿!!! jajaja pero si fa res que veu començar!!!!! (que aquí alguns estem fent classe des de l'agost i encara no hem tingut vacances!!!!) ;)

    ResponElimina