16 de maig 2010

La llum al final del túnel...

Doncs sí, tot i que sembli que això no s'hagi d'acabar, o més bé no ho vulguem, la tornada s'està convertint en un tema recurrent que provoca cares llargues instantànies... I no és que ens faci plaer treure'l, però la inseguretat generalitzada que envolta l'últim mes d'erasmus està a l'ordre del dia! Palermo és Palermo, i és impossible saber dates segures d'examens, pel que no sabem què serà de nosaltres al juliol. Potser el 20 i tant de juny ja acabo, potser no sóc lliure fins al cap d'un mes... I aleshores? Podem anar una setmaneta a Sardegna a finals de juny o no? Ens en tornem cap a mitjans de juliol per poder currar? (sembla que tots estem més o menys en la mateixa situació de necessitat de curro estiuenc... i aquí a Sicília te'n pots oblidar!) O aprofitem juliol i ens muntem un espectacle de malabars i ens paguem així un viatget pel sud d'Itàlia?
Comença a ser hora de pensar en comprar vols de tornada, tot i que sense visites a la vista i la de coses acumulades durant quasi un any, a més d'un gat, l'avió no és una opció tenible en compte. Així que ja m'estic informant de trens i contactant gent per fer carsharing. La tornada ja serà una aventura!
I comença a ser hora també de començar a buscar curro per l'agost, i de posar el book al dia, començar a fer-lo còrrer per tenir curro a un despatx al setembre, de contactar al meu "jefe" al bar on feia de cambrera l'any passat els findes per veure si puc tornar-hi... això de passar d'un any d'erasmus a la independència econòmica (vivint a Barcelona) tot de cop serà dur. I haig de pensar també en el tema del PFC!

I a part de tots els plantejaments i estressos relacionats amb el final d'aquesta experiència, la vida a Palermo a agafat, tot de cop, una tranquil·la monotonia. Projectes, classe, les tardes al parc, de xarreta i malabarejant, birreta a la nit, festes ocasionals... Res digne de menció. I tot i que a vegades s'agraeix aquest ritme pausat i repetitiu de vida, em sento malament en pensar tot el que em falta per veure de Palermo i Sicilia, coses que les poques visites que he tingut han fet i jo encara no (veure el Palazzo dei Normandi, pujar a l'Edna, una visita a les illes...), i que sempre m'argumento amb un "amb els pròxims que vinguin hi vaig" i ni tant sols sé si vindrà ningú més, doncs les poques visites que segur segur venien se n'estan desdient... Tantes coses que des que estic aquí dic que vull fer, i ja començo a veure el temps massa just, o massa calorós!

I mira per on, resulta que estic un poc negativa, no? Au, que és dissabte a la nit, toca birreta i un poc de ballaruga!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada