22 d’abril 2010

De cendra i avions cancel·lats

No sé si sóc jo, però el núvol que cobreix avui Palermo és estrany... serà que és el famós núvol volcànic? La llum del sol l'atravessa d'una forma peculiar... Esperem que no ens espatlli el cap de setmana, que per fi arriba la Hoppa Party, el primer festival estiuenc! (d'uns quants que tindrem aquí...) Platja i 48h de reggae, dnb i similars. I gratis! Sembla que aquest cap de setmana Palermo es quedarà buit de jovent! Per això ara toca treballar molt i acabar l'entrega de dilluns abans de marxar cap a Torre Normanna.

I a veure si la setmana que ve puc volar! Dimecres (si la cendra ho permet) me'n vaig cap a Milano, que hi ha una convenció de malabarisme que pinta genial. Avui el col·lega amb qui vaig m'ha recomanat que comprovi que no m'haguessin cancel·lat el vol. "Què me l'han d'haver cancel·lat? Si no he rebut cap mail!". Efectivament, me l'havien cancel·lat. El d'anada i el de tornada. Et donaven la opció d'agafar-ne un altre sense cap cost afegit, només havies de clicar una de les opcions que t'oferien. Una de les quals era a la mateixa hora que el que ja tenia... ¬¬' Crec jo que deuen estar reorganitzant els vols, cancel·lant a tothom perquè els que realment s'han quedat a terra tinguin alguna opció. Tonto el último. Doncs mira, jo he tingut sort i he millorat. Arribava a Milano massa tard, i en tornava massa d'hora, ara he trobat vols a hores més decents que no havia agafat perquè eren més cars. Gràcies, senyor volcà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada